Aneta Sajler

Aneta Sajler

Dyrektor Centrum Zarzadzania Rozwojem Obsługi Klientów
Tauron Obsługa Klienta
Wrocław
Poinformuj o wystąpieniu:

Manager z wieloletnim doświadczeniem w obszarze obsługi klienta. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie tworzenia Centrów Usług Wspólnych oraz zarządzania dużymi zespołami. Propagator idei działań optymalizacyjnych w Grupie Tauron.
Absolwentka Akademii Ekonomicznej (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny)w Krakowie, oraz Studiów Podyplomowych z zakresu marketingu.. Z branżą energetyczną związana od początku swojej kariery zawodowej. Aktualnie pełni funkcję Dyrektora Centrum Zarzadzania Rozwojem Obsługi Klientów
w Tauron Obsługa Klienta dbając o jakość obsługi klienta, standaryzując procesy, oraz wdrażając RPA w Grupie TAURON.