Rejestracja
Koszt udziału w konferencji
Koszt uczestnictwa w konferencji HiperAutomatyzacja'2020 vol. II wynosi 0 zł (z wyłączeniem pracowników firm IT/doradczych/edukacyjnych).
Jeżeli jesteście Państwo z branży IT / doradczej / edukacyjnej i chcecie uczestniczyć w tym wydarzeniu - oczywiście istnieje taka możliwość. Wiąże się to z wniesieniem opłaty w wysokości 980 zł netto od uczestnika (w celu ustalenia szczegółów udziału - zapraszam do kontaktu).
Dodatkowe korzyści z udziału w konferencji
Dla zarejestrowanych użytkowników konferencji dostępne będą nieodpłatnie (przez co najmniej 4 tygodnie) nagrania z tego wydarzenia i udostępnione przez prelegentów materiały. Dodatkowo uczestnicy konferencji będą mieli dostęp do nagrań i materiałów z pierwszej edycji wydarzenia (14 case study).
Rejestracja udziału w konferencji
Konferencja jest częścią projektu badawczego dotyczącego strategicznych i organizacyjnych aspektów robotyzacji procesów biznesowych w przedsiębiorstwach działających w Polsce.
W celu zgłoszenia udziału w konferencji należy wypełnić ankietę badawczą, która jest skierowana do przedstawicieli kadry zarządzającej firmą lub osób odpowiedzialnych za robotyzację procesów biznesowych.
Ankieta jest przeznaczona do firm z następujących branż: Bankowość / ubezpieczenia, finanse, BPO/SSC, E-commerce, Handel, Ochrona zdrowia (w tym farmacja), Przemysł / Produkcja, Telekomunikacja, Utilites (w tym energetyka, gazownictwo, ciepłownictwo), Media, rozrywka, reklama.
Ankieta znajduje się pod tym linkiem - kliknij.
Proszę o wypełnienia ankiety nie później niż do 21.11.2020 (przysłanie ankiety po tym terminie może skutkować dostępem jedynie do nagrań z konferencji).
Rejestracja na konferencję została zakończona!
Po wypełnieniu ankiety w ciągu 3 dni roboczych otrzymacie Państwo potwierdzenie rejestracji, a na 1 dzień przed konferencją nieodpłatnie spersonalizowane wejściówki. Z każdej firmy - na podstawie wypełnienia jednej ankiety - może uczestniczyć w konferencji do 5 osób (maile służbowe na które przesłane zostaną potwierdzenie rejestracji i spersonalizowane wejściówki należy podać w czwartym bloku ankiety). Zastrzegamy sobie, że w przypadku konieczności wyjaśnienia ewentualnych niejasności lub niespójności w wypełnionej przez Państwa ankiecie skontaktujemy się z Państwem mailowo przed potwierdzeniem rejestracji (potwierdzenie rejestracji nastąpi po uzyskaniu od Państwa wyjaśnień).
Prawidłowe – od strony merytorycznej - wypełnienie ankiety (przez menadżera zajmującego się robotyzacją procesów w firmie) jest warunkiem rejestracji na konferencję.
Badanie ma charakter anonimowy (w ankiecie nie trzeba podawać nazwy firmy, w której Pani/Pan pracuje). Uzyskane odpowiedzi zostaną wykorzystane jedynie do przeprowadzania analiz statystycznych na danych zagregowanych, które zostaną wykorzystane w artykule naukowym oraz monografii opisującej procesy robotyzacji w polskich przedsiębiorstwach.
Odwołanie i przełożenie konferencji
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia na inny termin konferencji HiperAutomatyzacja'2020 vol II. w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych.